nuff c

Tuesday, October 27, 2009

Dimanakah anda diposting???

saya mengucapkan tahniah kepada rakan2 yang telah posting
harap dapat komen dan berikan nama sekolah tempat anda posting
selamat mengajar....

11 comments:

AbDuL LuDiN said...

smk chepir
sik
kedah

mamai said...

kawasan pendalaman adalah idaman tapi pakcik buka kena psoting pun cuma post surat

mier@merr said...

ludin

~weh..jauh tak dari SP??


mamai

~ala...pakcik post sajak2 kt blog yolah...

SHiKiN said...

smk rompin pahang....

tetapi disebabkan ade skolah baru akan bukak taun depan, ade khabar2 angin ckp cikgu2 baru kene pindah ke sana...atau mungkin jugak ade rombakan dan akan dipindah ke sekolah yang lain selain sek yang br bukak tu....

AbDuL LuDiN said...

jauh dari sp...
pekan koboi aja...

yat_yatie said...

aku kt smk sultan tajul ariffin, manong..kuala kangsar..jauh dr umah..tp dlm satu daerah.. stakat ni skool aku ok-ok je...skool aku skool luar bandar..budak2 naif jer..huhu..tp pnt ulang alik la..

sally said...

salam
sally dapat kat sarawak, miri
dapat betul tgh bandar
tapi sek mubaligh kristian
huhuhuu
miss semenanjung....wawawawa

ema said...

hai..aku di kl..

Anonymous said...

hihi, i posted at SMK Taman Bukit Indah, JB sekolah nama je yang indah, budak tak de pun indah perangainya....sedih..

ekieyn said...

anonymous tu spe ye?

aku dpt SMK Agama Johor Bahru kt johor jaya. bdk2 sume sopan santun.hehe

女孩 said...

Hi..i get SMK Kapit at kapit sarawak...

attention

kawan kita saudara ruslan usman akan berkahwin pada 29 nov nnt di alor star, kedah

bley tnya apa2 kat dia

0172094126