Photobucket

nuff c

Monday, October 5, 2009

tiada lagi saat itu..

salam kawan2..teman2...SELAMAT HARI RAYA~

haih..title nak melankolik...ni blog SPN amira..bukan blog persendirian kamu...wekk~
erm.. da lama aku x mengepos entri kat sini... cbuk kemas blog sniri..
tp.. kat sini xpe kn.... ramai kan tukang kemasnye...kita ada si syawal yang rajin (ayat yang indah dengan harapan ko yang akan terus mngemas blog ni dan tak membiarkannya bersawang ..wawawa..aku cuma dtg wat lawatan xrasmi dan mengkomen apa yg patot....).. hoho... suda sangat amat lama di rumah. merindui saat-saat pahit manis di utm eleh..ade kelas ponteng..ade ati nk rindu..hee~

koranggggggggg......... kite da hampir di pertengahan Syawal kan? sedar tak? sedar tak ni?? ade satu mende yang kite slalu wat..kite harus wat.. tapi kite xdapat wat untuk Syawal kali... rasanya kite xpernah missed itu.. apakah yang cube aku sampaikan di sini?apa motif aku?

mm..bgini ceritanya....
pada suatu hari...... hari apa? hari ni la... hari apa? ini bukan iklan burung murai..
aku tak ingat jam berapa..tapi lepas maghrib tadi.. seorang rakan SPN telah menggegarkan skrin aku.. (baca : buzz).. dan pada ketika dan saat itu juga terlintas di benak aku... ahh..ada satu tradisi yang tak terlaksana pada kali ni.. hoh..saje kasik saspen..haha... yela2...aku terus terang la..aku borak ngn emi kt ym td... huhu...sidey2... korang.... kita tak pegi uma emi kan taun ni...? kite xmakan laksa johor kan? kita x konvoi ramai2 kan??...sila lupakan tentang perihal sesat.. kita xjalan2 g danga bay same2 kan pas g uma emi? kite........argghhh.... sume itu.... tiada lagi.. sangat rindu.. sape rindu angkat idung~!!! oppss...angkat tangan...

oke.tu je untuk siaran kali ni.

Salam Aidilfitri..
Maaf Zahir dan Batin

p/s : cepatla posting....~!!!!

10 comments:

AbDuL LuDiN said...

haah...betullah...tahun ni aja xde jalan2...patut r rasa macam x sempurna raya nih...hehe...

* tq mer imarahkan blog.yat pon sm2. kwn lain2 pon imarahkan la ek...

AbDuL LuDiN said...

ako ingat last time pegi sesat x beragak pnya...merempit pnya pasal...hehe...

PuanPepel said...

hahaha... semangat berblog menjadi2..
erm... insyaAllah.. kite sme kemaskn ini blog... tp nk tunggu entri blog ampa sniri pn stahun skali (gile hiperbola...) haha....

kan da cakap jgn disebut perihal sesat..hehe..ssshhhh

yat_yatie said...

haahkan..patut la aku mimpi gi umah emi smlm..rindunyer saat2 bersama ngn korang..isk..

Cg Shikin said...

btol...idung aku terangkat sket....
tanda setuju...

PuanPepel said...

yat : angkat la tgn..hish...

shikin : kaver sket...terserlah lobang idung tuh...

yat_yatie said...

iyo la aku angkat tgn la ni.. xnmpk ke.. hampes la..haha

PuanPepel said...

haaa......nmpk2..hihi

AbDuL LuDiN said...

aku nak angkat kaki bley?

PuanPepel said...

silakan......... angkat peparu pn boley~

attention

kawan kita saudara ruslan usman akan berkahwin pada 29 nov nnt di alor star, kedah

bley tnya apa2 kat dia

0172094126