nuff c

Tuesday, October 5, 2010

SyAwAL


salam
hah..agak umum di ctu
syawal mana satu??

raya ke??
syawaluddin kah??

sebelum tu..
aku nak ucap takziah kat syawal atas pemergian ayahanda beliau pada 1 Syawal baru ni
semoga arwah ditempatkn di kalangan mereka yang beriman
meh sedekahkn kejap alFatihah untuk arwah

ok
tukar topik
tapi masih tentang syawal
syawal hampir tiba ke penghujungnya
dan syawal juga bakal mengakhiri zaman bujang beliau

habis citer
bai.

reunion kat kedah meh!

Thursday, September 9, 2010

selamat hari raya

maaf zahir dan batin.
tak sempat nak karang panjang2...
hee....

Wednesday, August 25, 2010

dapat duit raya..yeay!


Salam
ai korang korang



kite dapat duit raya
yeay!

Alhamdulillah
tahun pertama kita kerja kita da timer duit raya
hehe
harap harap kerajaan akan bagi tiap tiap tahun
 
 
hihi
asal posa and raya je
haruslah aku rindu kat korang secara berlebihan!

uhuk
 

tapi raya la paling nostalgia sekali kan




yang paling diingati


bila dapat ketemu lagi!?

Saturday, August 7, 2010

sekitar majlis mereka

salam
hai SPNzzz

sori da lame aku tak hapdet kat cni
seperti di anak tirikn la pulak
maklumlah
ada umah sniri nak dijaga
maka rumah tumpangan yang bersawang ni
mungkin dicuci sebulan sekali


tuan rumahnye banyak
yang jaganya sorang

parah parah

korang leh je nak mengimarahkan blog ni
gtau kat aku..nanti aku msukkan nama korang
tapi
sila wat akaun blogger dulu yer
kalau korang berblogging skali pun apa salahnye kan...
hehe
luahkan segalanya di sini


oke
cam yang aku janji ritu
aku nak tepek gambar
sekitar majlis kawan2 kan
aku masukkan yang mana ada je la ye








sume pun aku tak p..
kuciwa daku


weh.aku rindu korang!
sekian
bai.


salam

Wednesday, July 7, 2010

setahun sudaaaaa~~


salam
aip korang
ingat lg tak kt blog neh?

oh..oh..
klu korang tak ingat cane korang baca kan?
tapi ada lg ke yang baca
tah2 aku syok seniri je kat cni kan


ermmm...
KORANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aku rindu
oke.sekian.



eh..tak.tak...
byk lg nak mencarowt marowt neh
erm,....erm.. brapa byk emmm da,....
weh.....sedar tak..
da setahun kita tinggalkan UTM
da jadi orang berkerjaya
ada yang da jadi isteri
ada yang bakal jadi mak orang
ada yang tunang orang
ada yang awek orang
hahaha

bersempena dengan setahun UTM ditinggalkan
dan 5 tahun persahabatan kita
maka aku menukar wajah blog ini
konon konon cam Wanita Hari Ini la
asal ulangtahun je tukar wajah...
haha

ok la
nak g hapdet blog seniri lak...

korang tolong sebarkan kat kawan2 yer
blog kita ni idup lg
kalu de pape citer
stori je kt aku
nnti aku masukkn
citer kawen kawan2 nnti aku wat
nga kumpul pic n stori mori..

tata.titi.tutu.

~terima kasih cikgu~



attention

kawan kita saudara ruslan usman akan berkahwin pada 29 nov nnt di alor star, kedah

bley tnya apa2 kat dia

0172094126