nuff c

Wednesday, July 7, 2010

setahun sudaaaaa~~


salam
aip korang
ingat lg tak kt blog neh?

oh..oh..
klu korang tak ingat cane korang baca kan?
tapi ada lg ke yang baca
tah2 aku syok seniri je kat cni kan


ermmm...
KORANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aku rindu
oke.sekian.



eh..tak.tak...
byk lg nak mencarowt marowt neh
erm,....erm.. brapa byk emmm da,....
weh.....sedar tak..
da setahun kita tinggalkan UTM
da jadi orang berkerjaya
ada yang da jadi isteri
ada yang bakal jadi mak orang
ada yang tunang orang
ada yang awek orang
hahaha

bersempena dengan setahun UTM ditinggalkan
dan 5 tahun persahabatan kita
maka aku menukar wajah blog ini
konon konon cam Wanita Hari Ini la
asal ulangtahun je tukar wajah...
haha

ok la
nak g hapdet blog seniri lak...

korang tolong sebarkan kat kawan2 yer
blog kita ni idup lg
kalu de pape citer
stori je kt aku
nnti aku masukkn
citer kawen kawan2 nnti aku wat
nga kumpul pic n stori mori..

tata.titi.tutu.

~terima kasih cikgu~



11 comments:

Anonymous said...

Mer..ko mengungkit kenangan lama..aku rindu sgt time blaja dulu,bleh enjoy2..srg nak enjoy pn xsempat,byk giler keje..honeymoon pn xpegi lagi..waaa sedihnya..

ema said...

....

mier@merr said...

haha..ema nih...sokmo gtu...

Zakwan said...

Alangkah indahnya andai dapat diputar kembali masa, namun hakikat kehidupan adalah mengajar kita menerima bahawa masa tidak dapat diundurkan lagi. Sekali ia terlepas, ia tidak akan kembali. Jadi ia mengajar kita menghargai setiap kenangan indah yang hadir dalam diri agar kita masih dapat merasainya walaupun ia sudah berlalu.

mier@merr said...

gilak ah...wan da jd cikgu bm ek?? aku igt kak cik je...

Zakwan said...

ini kemahiran copy n paste yg dipelajari sewaktu membuat assignment d utm dlu

mier@merr said...

cis

ema said...

zakwan..ko dapat ijazah sarjana muda copy n paste ke???

Zakwan said...

ema : rasanya bukan setakat sarjana muda tp dh smpi tahap Phd tanpa disedari..haha

mier@merr said...

haha/..ngek la ampa nehhh

AbDuL LuDiN said...

zakwan mmg cmth...hehe....

attention

kawan kita saudara ruslan usman akan berkahwin pada 29 nov nnt di alor star, kedah

bley tnya apa2 kat dia

0172094126