nuff c

Saturday, August 7, 2010

sekitar majlis mereka

salam
hai SPNzzz

sori da lame aku tak hapdet kat cni
seperti di anak tirikn la pulak
maklumlah
ada umah sniri nak dijaga
maka rumah tumpangan yang bersawang ni
mungkin dicuci sebulan sekali


tuan rumahnye banyak
yang jaganya sorang

parah parah

korang leh je nak mengimarahkan blog ni
gtau kat aku..nanti aku msukkan nama korang
tapi
sila wat akaun blogger dulu yer
kalau korang berblogging skali pun apa salahnye kan...
hehe
luahkan segalanya di sini


oke
cam yang aku janji ritu
aku nak tepek gambar
sekitar majlis kawan2 kan
aku masukkan yang mana ada je la ye








sume pun aku tak p..
kuciwa daku


weh.aku rindu korang!
sekian
bai.


salam

8 comments:

AbDuL LuDiN said...

ako n0 wahid yg comment

mier@merr said...

oke.tahniah syawal.

ema said...

rajin ko ye mer,thanks..lepas nie kite tgk gambar syawal lak..bg tarikh awl2 ye syawal..hehe.

AbDuL LuDiN said...

tarikh apa ek? hehe

ema said...

ala buat2 tny lak..jgnla bg kwn2 tertanya2..hehe..

Zakwan said...

ntah syawal ni,nt bertembung 5 org skali kn payah..hehe

AbDuL LuDiN said...

x phm r...
haha

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

cuci rumah gua sekali boleh

attention

kawan kita saudara ruslan usman akan berkahwin pada 29 nov nnt di alor star, kedah

bley tnya apa2 kat dia

0172094126