nuff c

Thursday, October 8, 2009

Jemputan Majlis Pertunangan Ema & Erwin

gambar hiasan shj..hehe

Yasmah (ema) kwn kita telah menjemput kita semua (bdk2 spn) utk pgi ke majlis pertunangannya. Jika ada kesempatan bolehla hadir...

tarikh: 10.10.2009 (Sabtu)
masa : lepas zuhur
tempat : di rumah beliau di segamat..(alamat? tgk di kad jemputan spnNite..haha)

jika ada pertanyaan sila hubungi ema sendiri di talian : 0177000992

p/s : kami warga kerja blog spn mengucapkan TAHNIAH wat ema dan tunangnyer ( erwin). Semoga bahagia selalu..

11 comments:

yat_yatie said...

buat ema dan erwin..aku ucapkan tahniah kt korang berdua..pesanan wat ema: jgn gaduh2 yer..pape pon bleh bwk bincang k..

ececeh..aku ni cm ada pgalaman jer..haha tunang pon blom..

*erm..bila aku nk tunang ni? isk..

ekieyn said...

bakal tunang la..da lps sabtu br la jd tunang ema.haha

AbDuL LuDiN said...

bagus2...lagi sapa2 yg nak kawen? zakwan? ko bila nak kawen....

yat_yatie said...

ekin: haah la aku tersilap..huhu.. soorryy..

miera a.k.a merr said...

waaaaaaaaa.......best..up sorg lg... yat..cpat2!! hg next..haha..

zakwan pn..sila cepat.leh kami g uma ko. pastu g meronggeng kt pangkor.haha

yat_yatie said...

mer..insyaAllah.. hang dok kata org..hang bila lg? dok wat kontroversi ja..haha

Pling said...

cepat tunang ya kawan-kawan if not posting is near...no time later hehe

AbDuL LuDiN said...

mer bila plak? hehe

miera a.k.a merr said...

cbuk sgt ngn aku pehal?? korang la dulu...sila2..haha....

kontroversi memanaskn ati sniri yat oi....

AbDuL LuDiN said...

mer dulu...

SHiKiN said...

tahniah kpd anda....

attention

kawan kita saudara ruslan usman akan berkahwin pada 29 nov nnt di alor star, kedah

bley tnya apa2 kat dia

0172094126