nuff c

Wednesday, August 25, 2010

dapat duit raya..yeay!


Salam
ai korang korang



kite dapat duit raya
yeay!

Alhamdulillah
tahun pertama kita kerja kita da timer duit raya
hehe
harap harap kerajaan akan bagi tiap tiap tahun
 
 
hihi
asal posa and raya je
haruslah aku rindu kat korang secara berlebihan!

uhuk
 

tapi raya la paling nostalgia sekali kan




yang paling diingati


bila dapat ketemu lagi!?

Saturday, August 7, 2010

sekitar majlis mereka

salam
hai SPNzzz

sori da lame aku tak hapdet kat cni
seperti di anak tirikn la pulak
maklumlah
ada umah sniri nak dijaga
maka rumah tumpangan yang bersawang ni
mungkin dicuci sebulan sekali


tuan rumahnye banyak
yang jaganya sorang

parah parah

korang leh je nak mengimarahkan blog ni
gtau kat aku..nanti aku msukkan nama korang
tapi
sila wat akaun blogger dulu yer
kalau korang berblogging skali pun apa salahnye kan...
hehe
luahkan segalanya di sini


oke
cam yang aku janji ritu
aku nak tepek gambar
sekitar majlis kawan2 kan
aku masukkan yang mana ada je la ye








sume pun aku tak p..
kuciwa daku


weh.aku rindu korang!
sekian
bai.


salam

attention

kawan kita saudara ruslan usman akan berkahwin pada 29 nov nnt di alor star, kedah

bley tnya apa2 kat dia

0172094126