nuff c

Wednesday, July 7, 2010

setahun sudaaaaa~~


salam
aip korang
ingat lg tak kt blog neh?

oh..oh..
klu korang tak ingat cane korang baca kan?
tapi ada lg ke yang baca
tah2 aku syok seniri je kat cni kan


ermmm...
KORANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aku rindu
oke.sekian.



eh..tak.tak...
byk lg nak mencarowt marowt neh
erm,....erm.. brapa byk emmm da,....
weh.....sedar tak..
da setahun kita tinggalkan UTM
da jadi orang berkerjaya
ada yang da jadi isteri
ada yang bakal jadi mak orang
ada yang tunang orang
ada yang awek orang
hahaha

bersempena dengan setahun UTM ditinggalkan
dan 5 tahun persahabatan kita
maka aku menukar wajah blog ini
konon konon cam Wanita Hari Ini la
asal ulangtahun je tukar wajah...
haha

ok la
nak g hapdet blog seniri lak...

korang tolong sebarkan kat kawan2 yer
blog kita ni idup lg
kalu de pape citer
stori je kt aku
nnti aku masukkn
citer kawen kawan2 nnti aku wat
nga kumpul pic n stori mori..

tata.titi.tutu.

~terima kasih cikgu~



attention

kawan kita saudara ruslan usman akan berkahwin pada 29 nov nnt di alor star, kedah

bley tnya apa2 kat dia

0172094126